Ben yıllar boyu benimle dertleşecek dert ortağım olacak kardeşler aradım sizde isterseniz ister necmiyeturgut88blogspot.com yada necmiye.turgut.566 insagram dm atın yada necmiye ile hayat tan herşey retinablastom göz maling neoplazmı sare kanalını açtım yutube kanalından bana ulaşabilirsiniz.İnsanlar sevincini,üzüntüsünü,mutluluğunu vb.paylaşacak kimse arıyor ama bulamıyor malesef her birimiz şehirlerde taş binaların arasında kaybolup kalmışız.. Tek konuştuğumuz geçim derdi gibi omzumuz da yük olan pek çok sorunu düşünür olduk ama etrafımızda gerçek dost yok herkesin derdi bir birinden menfaat sağlama peşinde olmuş.Neden biz böyle bir nesil olduk neden!Bizim zamanımızda internet, dokunmatik telefonlar,tabletler yoktu ama insanlar birbirleri ile sohbet ederdi.